The House Doctor

Loerkop Adventures Camping and 4x4 weekend 4-6 March 2022

Open Events arranged on the Forum that are not Club Events
AndreasR

Post by AndreasR »

I couldn’t make the weekend with the AG guys but Ant had organised the following weekend for a Patrol group to go to Loerkop so I joined them.

I agree with all Manny said about the hospitality of the owners and the facilities.

We did the route in the same order as the AG group.ie obstacle course then mountain drive then the route up to Off-Course Summit. As most will know I am not really too fond of trail driving but this trail is a bit different to most. The natural obstacle route is mostly sandy and the mountain trail is mostly sand and compost from the tree canopy. The only thing you have to be aware of the whole time are the trees and the danger of sliding into them on the many off-camber sections. The only rocky section is the route up to Off-Course summit.

I would recommend this track as it is varied and interesting. The natural obstacle area is mostly dongas and cross axles. Then the mountain route is a lovely drive under the tree canopy.

I would highly recommend doing the trail over two days. If you go for a weekend do the mountain trail on Saturday then do the natural obstacle course on Sunday morning. We did it all on Saturday. Five vehicles left camp at 9am and returned at 16h30 so a long day. More vehicles or any difficult recoveries would make it even longer.

All in all a good technical drive.

pietervil

Post by pietervil »

Loerkop Terugvoer

Ons kampplek was aan die onderkant van die Boma ,baie bome en gras , relatief groot met water en kragpunt wat 'n lekker groot spinnenkop gehuisves het. Geriewe was heerlik , skoon en netjies . Donkie is 'n wonderlike ding vir warm water .
Lekker braai by die Boma vrydag en saterdag aand , vuur was verskaf deur Bryan .

Saterdag
Smaaklike koffie , kondensmelk ,koekies en beskuit is verskaf onder die afdak .

Die Roete
Dit was die eerste ordentlike 4x4 roete wat ek aangepak het met die defender 130
As ek vooraf geweet het van "Die Riller " en "90 deg " en Nommer 12 en die nat dongas en slote dan sou ek moontlik slaaplose nagte gehad het voor die trip .

Die defender het eintlik my verbaas met min moeite die roete en selfs die plekke waar Japie gedink het ek sal nie deurkom die groot dongas en opdraendes baasgeraak.

Die onderste Roete was nat en glibberig Manny se skoene het soos pantoffels gelyk en Danie die fotograaf het menigmaal amper sy as af geval , en hard gewerk om orals uit te kom vir die videos .

Die berg roete was baie mooi steil en heeltyd met ‘n helling en klipperig .Hierdie roete het beslis my hart laat vining klop en met Japie en Anthony se hulp en lyne het dit eintlik maklik gegaan . Difflock is gereeld gebruik en was beslis nodig .

Die uitsig bo van die berg af was baie mooi en dit was die moeite werd om te ry .

Opsomming
Ek is ook een wat graag ‘n roete ry om by ‘n plek uit te kom of om iets mooi te sien , Hierdie kampplek en roete was beslis die moeite werd en een wat ek nie gou sal vergeet nie .

Dankie aan `Bryan en Rietta
Manny en die 4x4 AG vir ‘n heerlike naweek .

Pieter Viljoen
Attachments
IMG_20220305_102024_resized_20220314_085504738.jpg
IMG_20220305_102010_resized_20220314_085504443.jpg
IMG_20220305_101647_resized_20220314_085504964.jpg
Defender 130 td5 1999
Ford Ranger XLT 3.2 manual

Anthony Forgey

Post by Anthony Forgey »

I'm very glad you all enjoyed the experience. I love the place and really appreciate Bryan and Retha's hospitality.