Village idjit engine swop.
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Volgende snag was flywheel. Die R28 het met n paar cm dikker flywheel opgedaag as wat die L28 op het. Dit is n probleem, want dan sal ek releasebearing posiesie moes verander, laat masineer om selfde hoeveelheid korter te wees.
Kan ook nie L28 se flywheel gebruik, centre gat verskil, diameter verskil, ring gear tande is fyner as wat diesel sin is, en diesel sal nie start met 800w petrol starter.
Ek is seker as ek die 4.5 patrol se starter sou kon in hande kry, sal dit sterg genoeg gewees het, en gepas het ook.
Gelukkig het ek n dunner flywheel op een van my rd28’s in stoor, en het toe dit gebruik. Clutchplaat gekry, en gefit.
Kan ook nie L28 se flywheel gebruik, centre gat verskil, diameter verskil, ring gear tande is fyner as wat diesel sin is, en diesel sal nie start met 800w petrol starter.
Ek is seker as ek die 4.5 patrol se starter sou kon in hande kry, sal dit sterg genoeg gewees het, en gepas het ook.
Gelukkig het ek n dunner flywheel op een van my rd28’s in stoor, en het toe dit gebruik. Clutchplaat gekry, en gefit.
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Ek het n turbo manifold en turbo opgebout op die rd28, en darem gestart gekry.
https://youtu.be/osw3nm6z4b0
https://youtu.be/osw3nm6z4b0
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Moes water pype op maak om turbo van water te voorsien, en plek kry om dit in te plug in watersisteem
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Turbo oil
Feed en return is ook n issue.
Op true village idiot steil, het ek met my vetkryte gescrabbel, en sommer met n tuin fitting iets probeer.
Die olie feed is bietjie moeiliker. Daar kort ek n feed vanaf n olieport op blok onder druk. Daar is een, wat gebruik word vir alternator se vakuum pomp se feed. Maar, ek het dit nodig vir alternator ook. Dit bout vas met n banjou bolt deur n oog. En my ko-op het nie langer banjou boute.
So nou sal ek seker maar n gewone bout moet boor tot dit min of meer soos n dubbeld lengte banjou bolt lyk.
Later se worries
Feed en return is ook n issue.
Op true village idiot steil, het ek met my vetkryte gescrabbel, en sommer met n tuin fitting iets probeer.
Die olie feed is bietjie moeiliker. Daar kort ek n feed vanaf n olieport op blok onder druk. Daar is een, wat gebruik word vir alternator se vakuum pomp se feed. Maar, ek het dit nodig vir alternator ook. Dit bout vas met n banjou bolt deur n oog. En my ko-op het nie langer banjou boute.
So nou sal ek seker maar n gewone bout moet boor tot dit min of meer soos n dubbeld lengte banjou bolt lyk.
Later se worries
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
- ThysleRoux
- Location: Cape Town
- Been thanked: 1 time
- Posts: 949
- Joined: Sun Apr 01, 2018 7:32 pm
Niiiicceeeee (al is dit 'n [SPOEG!!!!] dieselenjin) !!
I refuse to be POLITICALLY CORRECT to impress others - Deal with it
FLEX is UNDERRATED
FLEX is UNDERRATED
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
En nou die banjou bout...
Al bout wat ek het in size en draad, is high tenstial. Hulle boor so bietjie kak.
Korter gemaak met ystersaag
Al bout wat ek het in size en draad, is high tenstial. Hulle boor so bietjie kak.
Korter gemaak met ystersaag
- ThysleRoux
- Location: Cape Town
- Been thanked: 1 time
- Posts: 949
- Joined: Sun Apr 01, 2018 7:32 pm
Die gat is OFF CENTRE
Seriously - ek is mal oor jou "boer maak 'n plan" idees en die eindresultate wat jy behaal - net jammer jy vrek so oor DuiwelsDrek
Seriously - ek is mal oor jou "boer maak 'n plan" idees en die eindresultate wat jy behaal - net jammer jy vrek so oor DuiwelsDrek
I refuse to be POLITICALLY CORRECT to impress others - Deal with it
FLEX is UNDERRATED
FLEX is UNDERRATED
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Banjo werk, pype is gefit.
Toets fit solank die alternator, powersteering pomp, fan en radiator. Engine posiesie is effens hoër, sal ander cowl vir radiator moet bou
Toets fit solank die alternator, powersteering pomp, fan en radiator. Engine posiesie is effens hoër, sal ander cowl vir radiator moet bou