Erin Bosch, Insurance

Village idjit engine swop.

Section for Vehicle Builds, Restorations or Modifications
Bugger
Location: Ekurhuleni
Has thanked: 69 times
Been thanked: 142 times
Posts: 1071
Joined: Tue Jul 03, 2018 7:06 am
Contact:

#31

Post by Bugger »

Daai e36 radiators is champion gebruik hulle in die Rotary turbo conversions in die Beetle



Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Syncro Cox Camper
SJ 410 TarzanTiny
Millennium Beetle VR6 T Liberty
And a few VW Air cooled Toys

Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#32

Post by Reenen »


Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#33

Post by Reenen »

Oil catch can met return to sump. Nou om te fit
Image

Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#34

Post by Reenen »

N ligte knock ontwikkel.

As ek no1 injector los maak, verander daar geen geluid op engine, die res het almal n verskil.

Boost gauge en egr op gekoppel.
Boost is 0.6 bar.
Egr is 1000+ grade celcius binne 500m


Was bang dat ek een van my pistons (no 1) gat in gebrand het.

Vanoggend kompressie toets gedoen. Almal (insluitend no1) is binne specs.

Het nou op my scrap hoop n injector uit n ou top uitgehaal, uitmekaar gehaal, skoon gemaak.

Hopenlik het dit n verbetering en dat dit net n dooi injector was wat klop veroorsaak.



O, en ek draai my fueling terug...
Last edited by Reenen on Mon Aug 19, 2019 3:30 pm, edited 1 time in total.

Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#35

Post by Reenen »

Dud injector is vervang, fueling bietjie af, boost opgestoot van 0.6 na 1.35 bar.

Egt kom nou nooit bo 550 grade nie.


So, ek nog bietjie fuel weer by sit, maar gaan eers n massiewe intercooler en 76mm straight pyp op sit.

Maar nou soos is, het ek hom dat hy darem binne paar sekondes 1 bar boost.

Krag is drasries beter. Ry baie lekker. Geen swart wolk..

henris
Location: Nigel, Gauteng
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times
Posts: 241
Joined: Sun Jul 28, 2019 10:54 am

#36

Post by henris »

Maak seker jy gee hom 'n nice downpipe. Maak 'n moerse verskil.
LC Troopie 1HDFTE
SADC Assist
08two49five9252

Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#37

Post by Reenen »

Gaan 76mm van turbo tot agter.

Gaan die stukkie wat op turbo vasbout ook uitgooi.

Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#38

Post by Reenen »

So iets
IMG_3759.jpg

henris
Location: Nigel, Gauteng
Has thanked: 1 time
Been thanked: 5 times
Posts: 241
Joined: Sun Jul 28, 2019 10:54 am

#39

Post by henris »

As daardie flange ten minste 76mm is, soos die res van die pyp.

Quoting Stephan. It is not boost that kills an engine, it is EGT. Daardie downpipe laat val die EGT drasties.
LC Troopie 1HDFTE
SADC Assist
08two49five9252

User avatar
Mad Manny
Location: Johannesburg
Has thanked: 439 times
Been thanked: 882 times
Posts: 6423
Joined: Thu Mar 29, 2018 9:31 am

#40

Post by Mad Manny »

It's been two months - any update?
Was the project completed?
"No one ever got stuck - in mid air!"

2010 Fortuner D-4D 4x4 'Fearless'
2006 Conqueror Conquest 'Gearless'

Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#41

Post by Reenen »

Is klaar.
Baie nice daily.

Nog bietjie swaar op diesel, maar is seker maar omdat ek dit baie hard ry.

Moet sy tuning nog bietjie aan werk. Overfuel nog bietjie op lae of no boost. Maar is perfek op 1.4 bar.

Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#42

Post by Reenen »

Of, nie heeltemal klaar nie. Moet nog n 600x300x100 front mount intercooler op sit.

En sal moet plan maak met uprated clutch. Op full boost begin clutch los. Het gehoop standaard clutch sal werk, maar sal maar selfde roete gaan wat ek met die Rb25det safari gegaan het.

Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#43

Post by Reenen »

Die een is nou skielik my patrol waarmee ek die meeste km doen. 4x4 gereeld met dit. Vat kinders in oggend skoolbus toe. Ry opbplaas rond. Vandag vinnig Hermanus toe, doen nou ten minste een keer per week n Hermanus trip met dit (my dogters love die een, en vra dat ek hulle daarmee gimnastiek toe vat). Ook my keuse van voertuig om naweke vinnig dorp toe te ry.

Toe ek hom begin bou het, was idee vir dit as n eenvoudige allrounder.

Mees belangrikste, dit sit n smile op my gesig as ek met die ou lorrie ry. So ek is gelukkig met dit.

Nou vir my nuwe projekte... vanaand nog n Mercedes w123 250 gekry...

Ricof4e
Location: Nambia
Has thanked: 601 times
Been thanked: 237 times
Posts: 1752
Joined: Tue Apr 03, 2018 3:40 pm

#44

Post by Ricof4e »

Reenen wrote:
Thu Oct 31, 2019 9:04 pm
Die een is nou skielik my patrol waarmee ek die meeste km doen. 4x4 gereeld met dit. Vat kinders in oggend skoolbus toe. Ry opbplaas rond. Vandag vinnig Hermanus toe, doen nou ten minste een keer per week n Hermanus trip met dit (my dogters love die een, en vra dat ek hulle daarmee gimnastiek toe vat). Ook my keuse van voertuig om naweke vinnig dorp toe te ry.

Toe ek hom begin bou het, was idee vir dit as n eenvoudige allrounder.

Mees belangrikste, dit sit n smile op my gesig as ek met die ou lorrie ry. So ek is gelukkig met dit.

Nou vir my nuwe projekte... vanaand nog n Mercedes w123 250 gekry...
Lekker.

Waar's die foto?
Ranger Mildtrak
Scorpio Curry Cruiser
A tos-lookin', lunchbox, lipstick and powder puff carryin' home-built trailer

Reenen
Location: Berg
Posts: 644
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#45

Post by Reenen »

Post 26 rond

Post Reply