Village idjit engine swop.
-
- Location: Ekurhuleni
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 253 times
- Posts: 1234
- Joined: Tue Jul 03, 2018 7:06 am
- Contact:
Daai e36 radiators is champion gebruik hulle in die Rotary turbo conversions in die Beetle
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Syncro Cox Camper
SJ 410 TarzanTiny
Millennium Beetle VR6 T Liberty
And a few VW Air cooled Toys
SJ 410 TarzanTiny
Millennium Beetle VR6 T Liberty
And a few VW Air cooled Toys
N ligte knock ontwikkel.
As ek no1 injector los maak, verander daar geen geluid op engine, die res het almal n verskil.
Boost gauge en egr op gekoppel.
Boost is 0.6 bar.
Egr is 1000+ grade celcius binne 500m
Was bang dat ek een van my pistons (no 1) gat in gebrand het.
Vanoggend kompressie toets gedoen. Almal (insluitend no1) is binne specs.
Het nou op my scrap hoop n injector uit n ou top uitgehaal, uitmekaar gehaal, skoon gemaak.
Hopenlik het dit n verbetering en dat dit net n dooi injector was wat klop veroorsaak.
O, en ek draai my fueling terug...
As ek no1 injector los maak, verander daar geen geluid op engine, die res het almal n verskil.
Boost gauge en egr op gekoppel.
Boost is 0.6 bar.
Egr is 1000+ grade celcius binne 500m
Was bang dat ek een van my pistons (no 1) gat in gebrand het.
Vanoggend kompressie toets gedoen. Almal (insluitend no1) is binne specs.
Het nou op my scrap hoop n injector uit n ou top uitgehaal, uitmekaar gehaal, skoon gemaak.
Hopenlik het dit n verbetering en dat dit net n dooi injector was wat klop veroorsaak.
O, en ek draai my fueling terug...
Last edited by Reenen on Mon Aug 19, 2019 3:30 pm, edited 1 time in total.
Dud injector is vervang, fueling bietjie af, boost opgestoot van 0.6 na 1.35 bar.
Egt kom nou nooit bo 550 grade nie.
So, ek nog bietjie fuel weer by sit, maar gaan eers n massiewe intercooler en 76mm straight pyp op sit.
Maar nou soos is, het ek hom dat hy darem binne paar sekondes 1 bar boost.
Krag is drasries beter. Ry baie lekker. Geen swart wolk..
Egt kom nou nooit bo 550 grade nie.
So, ek nog bietjie fuel weer by sit, maar gaan eers n massiewe intercooler en 76mm straight pyp op sit.
Maar nou soos is, het ek hom dat hy darem binne paar sekondes 1 bar boost.
Krag is drasries beter. Ry baie lekker. Geen swart wolk..
Gaan 76mm van turbo tot agter.
Gaan die stukkie wat op turbo vasbout ook uitgooi.
Gaan die stukkie wat op turbo vasbout ook uitgooi.
-
- Location: Nigel, Gauteng
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
- Posts: 243
- Joined: Sun Jul 28, 2019 10:54 am
As daardie flange ten minste 76mm is, soos die res van die pyp.
Quoting Stephan. It is not boost that kills an engine, it is EGT. Daardie downpipe laat val die EGT drasties.
Quoting Stephan. It is not boost that kills an engine, it is EGT. Daardie downpipe laat val die EGT drasties.
LC Troopie 1HDFTE
SADC Assist
08two49five9252
SADC Assist
08two49five9252
- Mad Manny
- Location: Johannesburg
- Has thanked: 780 times
- Been thanked: 1312 times
- Posts: 7183
- Joined: Thu Mar 29, 2018 9:31 am
It's been two months - any update?
Was the project completed?
Was the project completed?
"No one ever got stuck - in mid air!"
2010 Fortuner D-4D 4x4 'Fearless'
2006 Conqueror Conquest 'Gearless'
2010 Fortuner D-4D 4x4 'Fearless'
2006 Conqueror Conquest 'Gearless'
Is klaar.
Baie nice daily.
Nog bietjie swaar op diesel, maar is seker maar omdat ek dit baie hard ry.
Moet sy tuning nog bietjie aan werk. Overfuel nog bietjie op lae of no boost. Maar is perfek op 1.4 bar.
Baie nice daily.
Nog bietjie swaar op diesel, maar is seker maar omdat ek dit baie hard ry.
Moet sy tuning nog bietjie aan werk. Overfuel nog bietjie op lae of no boost. Maar is perfek op 1.4 bar.
Of, nie heeltemal klaar nie. Moet nog n 600x300x100 front mount intercooler op sit.
En sal moet plan maak met uprated clutch. Op full boost begin clutch los. Het gehoop standaard clutch sal werk, maar sal maar selfde roete gaan wat ek met die Rb25det safari gegaan het.
En sal moet plan maak met uprated clutch. Op full boost begin clutch los. Het gehoop standaard clutch sal werk, maar sal maar selfde roete gaan wat ek met die Rb25det safari gegaan het.
Die een is nou skielik my patrol waarmee ek die meeste km doen. 4x4 gereeld met dit. Vat kinders in oggend skoolbus toe. Ry opbplaas rond. Vandag vinnig Hermanus toe, doen nou ten minste een keer per week n Hermanus trip met dit (my dogters love die een, en vra dat ek hulle daarmee gimnastiek toe vat). Ook my keuse van voertuig om naweke vinnig dorp toe te ry.
Toe ek hom begin bou het, was idee vir dit as n eenvoudige allrounder.
Mees belangrikste, dit sit n smile op my gesig as ek met die ou lorrie ry. So ek is gelukkig met dit.
Nou vir my nuwe projekte... vanaand nog n Mercedes w123 250 gekry...
Toe ek hom begin bou het, was idee vir dit as n eenvoudige allrounder.
Mees belangrikste, dit sit n smile op my gesig as ek met die ou lorrie ry. So ek is gelukkig met dit.
Nou vir my nuwe projekte... vanaand nog n Mercedes w123 250 gekry...
-
- Location: Nambia
- Has thanked: 610 times
- Been thanked: 256 times
- Posts: 1766
- Joined: Tue Apr 03, 2018 3:40 pm
Lekker.Reenen wrote: ↑Thu Oct 31, 2019 9:04 pmDie een is nou skielik my patrol waarmee ek die meeste km doen. 4x4 gereeld met dit. Vat kinders in oggend skoolbus toe. Ry opbplaas rond. Vandag vinnig Hermanus toe, doen nou ten minste een keer per week n Hermanus trip met dit (my dogters love die een, en vra dat ek hulle daarmee gimnastiek toe vat). Ook my keuse van voertuig om naweke vinnig dorp toe te ry.
Toe ek hom begin bou het, was idee vir dit as n eenvoudige allrounder.
Mees belangrikste, dit sit n smile op my gesig as ek met die ou lorrie ry. So ek is gelukkig met dit.
Nou vir my nuwe projekte... vanaand nog n Mercedes w123 250 gekry...
Waar's die foto?
Ranger Mildtrak
Scorpio Curry Cruiser
A tos-lookin', lunchbox, lipstick and powder puff carryin' home-built trailer
Scorpio Curry Cruiser
A tos-lookin', lunchbox, lipstick and powder puff carryin' home-built trailer