Short drive in X-class
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Stock standard. Soos uit fabriek.Flex word beperk deur groter as normaal bande wat teen fenders vas druk.
-
- Location: Cape Town
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
- Posts: 402
- Joined: Tue Apr 03, 2018 2:41 pm
Voor en agter bladvere
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Could this be sarcasm?
-
- Location: Nambia
- Has thanked: 601 times
- Been thanked: 244 times
- Posts: 1757
- Joined: Tue Apr 03, 2018 3:40 pm
Reenen/Oppies, as ek dit reg verstaan is daai voertuie op julle fotos SFA? Kan mens dit werklik vergelyk met die Nav/X-class?
Ranger Mildtrak
Scorpio Curry Cruiser
A tos-lookin', lunchbox, lipstick and powder puff carryin' home-built trailer
Scorpio Curry Cruiser
A tos-lookin', lunchbox, lipstick and powder puff carryin' home-built trailer
- ThysleRoux
- Location: Cape Town
- Been thanked: 1 time
- Posts: 949
- Joined: Sun Apr 01, 2018 7:32 pm
SNAP Kakkerige"Koffie" !!!!
Die Live Axles is die geheim - nie die vere nie. Dieselfde voertuie as die in die foto's sou heel waarskynlik nog beter ge-"flex" het met coils.
Die Live Axles is die geheim - nie die vere nie. Dieselfde voertuie as die in die foto's sou heel waarskynlik nog beter ge-"flex" het met coils.
I refuse to be POLITICALLY CORRECT to impress others - Deal with it
FLEX is UNDERRATED
FLEX is UNDERRATED
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Ignoreer die voor kant. Kyk agter. Ek sal graag wil
Sien hoeveel die x klas/navara agter kan lig.
Ek het nog nooit een gesien flex, maar ek is nie seker tot hoe n mate daai bakki coil setup kan flex nie.
Mens kan seker sê dit is bakkie, wat nie veronderstel is om te kan fleks nie, want dit moet ‘n ton kan dra. Maar, dan moet die bladvere n vrag van 1.25-1.6 ton dra..
So stock standard, is daar nie juis n flex voordeel op coils bo bladvere nie.
Verander na long arm, en coils doen baie beter. Maar dan kan mens weer baie doen met bledvere ook.
Disco 1 standaard bv, flex baie simpel voor die coils uitval. So mens moet eers speel met hulle.
Sien hoeveel die x klas/navara agter kan lig.
Ek het nog nooit een gesien flex, maar ek is nie seker tot hoe n mate daai bakki coil setup kan flex nie.
Mens kan seker sê dit is bakkie, wat nie veronderstel is om te kan fleks nie, want dit moet ‘n ton kan dra. Maar, dan moet die bladvere n vrag van 1.25-1.6 ton dra..
So stock standard, is daar nie juis n flex voordeel op coils bo bladvere nie.
Verander na long arm, en coils doen baie beter. Maar dan kan mens weer baie doen met bledvere ook.
Disco 1 standaard bv, flex baie simpel voor die coils uitval. So mens moet eers speel met hulle.
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Ek het nou die dag selfde opstical gedoen met 2 stock setups.
Bladveer het geflex tot onder, coil setup se coils het bly uitval. Mens moet eers hose clamps en locating cones insit om dit teen te werk.
Bladveer het geflex tot onder, coil setup se coils het bly uitval. Mens moet eers hose clamps en locating cones insit om dit teen te werk.
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Ek kan dit seker toets. Ek het een met coils voor en agter.ThysleRoux wrote:SNAP Kakkerige"Koffie" !!!!
Die Live Axles is die geheim - nie die vere nie. Dieselfde voertuie as die in die foto's sou heel waarskynlik nog beter ge-"flex" het met coils.
Jy reken die coil setup sal bladveer “outflex”
Disco1 doen nie, ek sal patrol met patrol vergelyk
- ThysleRoux
- Location: Cape Town
- Been thanked: 1 time
- Posts: 949
- Joined: Sun Apr 01, 2018 7:32 pm
Reenen, all else being equal - is ek oortuig coils sal beter flex
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
I refuse to be POLITICALLY CORRECT to impress others - Deal with it
FLEX is UNDERRATED
FLEX is UNDERRATED
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
ThysleRoux wrote:SNAP Kakkerige"Koffie" !!!!
Die Live Axles is die geheim - nie die vere nie. Dieselfde voertuie as die in die foto's sou heel waarskynlik nog beter ge-"flex" het met coils.
Thys, Basies selfde voertuie, een met coil, een met bladveer, soos jy gevra het.Reenen wrote:Ek kan dit seker toets. Ek het een met coils voor en agter.ThysleRoux wrote:SNAP Kakkerige"Koffie" !!!!
Die Live Axles is die geheim - nie die vere nie. Dieselfde voertuie as die in die foto's sou heel waarskynlik nog beter ge-"flex" het met coils.
Jy reken die coil setup sal bladveer “outflex”
Disco1 doen nie, ek sal patrol met patrol vergelyk
Forlift size verskil, so effek is groter as wat wil voorkom.
Die bladveer het sowat 1000mm flex, die coilspring 600mm
- ThysleRoux
- Location: Cape Town
- Been thanked: 1 time
- Posts: 949
- Joined: Sun Apr 01, 2018 7:32 pm
Lift op albei dieselfde? Shock lengte (dit is gewoonlik wat coil sprung voertuie se afwaartse drop beperk)?
Vra maar net, want die een op bladvere lyk vir my meer ge-"mod"
Vra maar net, want die een op bladvere lyk vir my meer ge-"mod"
I refuse to be POLITICALLY CORRECT to impress others - Deal with it
FLEX is UNDERRATED
FLEX is UNDERRATED
-
- Location: Berg
- Posts: 644
- Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm
Een op bladvere het stock bladvere met stock shackles.
Het wel n spring over axle conversion wat n lift gee, maar niks aan stock vere se artikulasie.
Kry baie na aan presies selfde mm flex voor en na die axle swop, so dit doen niks aan flex nie.
Skokbrekers. Ek het skokbrekers gekies volgens compressed en maks extended lengtes soos op shock mounts geneem voor ek shocks ingesit het. Standaard gabriel safarie skokbrekers, net volgens lengte gekies. (As jy te kort skokbreker in sit, is dit jou fout, nie die suspension setup sin)
Het wel n spring over axle conversion wat n lift gee, maar niks aan stock vere se artikulasie.
Kry baie na aan presies selfde mm flex voor en na die axle swop, so dit doen niks aan flex nie.
Skokbrekers. Ek het skokbrekers gekies volgens compressed en maks extended lengtes soos op shock mounts geneem voor ek shocks ingesit het. Standaard gabriel safarie skokbrekers, net volgens lengte gekies. (As jy te kort skokbreker in sit, is dit jou fout, nie die suspension setup sin)