Maxxis Tyres

TJ versus Patrol: help me decide

Offroad Vehicle Specific Discussions
Trolly Fan
Location: Johannesburg
Has thanked: 37 times
Been thanked: 191 times
Posts: 208
Joined: Mon Oct 25, 2021 12:41 pm

#76

Post by Trolly Fan »

I think with the OM606 you can make more power than the M57, but apparently spares could be a problem in SA.
2005 TD42 "Masewa"
1996 TB48 "Skilpad"
1993 TB42 "Shortie"
1985 SD33 "Toro"

jakeslouw
Location: De Wildt
Has thanked: 230 times
Been thanked: 360 times
Posts: 856
Joined: Mon Apr 04, 2022 9:38 am
Contact:

#77

Post by jakeslouw »

Indeed. The OM605/606 is used extensively in engine swops for Merc Sprinter taxis. And getting somebody good to tweak the mechanical pump is a mission.
The M57 is basically a standalone ECU and mini harness, a high pressure fuel pump and it's will run.

User avatar
Shane
Location: Hennenman/Virginia
Has thanked: 77 times
Been thanked: 95 times
Posts: 1014
Joined: Sun Jul 21, 2019 10:29 pm

#78

Post by Shane »

https://www.facebook.com/marketplace/it ... 848528704/

Hey Jakes, here is a cheapy to consider.Image

Sent from my SM-G998B using Tapatalk


User avatar
Redman
Location: Brisbane, Australia
Has thanked: 287 times
Been thanked: 327 times
Posts: 412
Joined: Mon May 09, 2022 7:39 am

#79

Post by Redman »

How about a Land Boozer or Boozer Cruiser?
Screenshot 2022-12-12 101951.png
Screenshot 2022-12-12 102011.png
Screenshot 2022-12-12 102031.png

Reenen
Location: Berg
Been thanked: 8 times
Posts: 661
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#80

Post by Reenen »

Sjoe, was lanklaas hier. Hier is net n paar goed wat ek nie verstaan nie.

Td42:
Hier word paar keer genoem dat geen fabriek td42t ingekom het nie.
Dat die bonnet scoop alleenlik vir Zd30 met intercooler bo op engines is.


Net n korreksie:
Die td42ti was ingebring in gq en gu weergawes
Ek het 2 x 4.2 bakkies. DX 4.2 turbo intercooled het groot op deur gestaan, met bonnet scoop
Image

Ek het ook n 4.5 gu waarvan 4.5 met fabriek turbo diesel vervang is.

Met grootste front mount intercoolers wat ek kan fit, is daar geen egt probleme. Oor al 3.
En hulle maak tussen 150 en 190 kw. En stretch loop met 37” Bande.

Image

Die qd32 is nie Di nie, dit is nog pre combustion chamber.

ZD30:
Ek persoonlik, maar ek love hulle. Ek het 3. 2 in gu stadiewa, 1 handrat, een auto, 1 in hardbody.
Hardbody, 170kw, stasiewaens 190 kw, al 3 bo 600nm. Weereens grootste frontmount intercoolers, en variabele turbos. Op gu’s is turbos vw beheerders op, op hardbody meganies.
Snaaks, die Zd30 di is meer gevoelig vir egt, maar nog steeds nie regtig ooit bo 550 pre turbo nie.my Zd30 auto loop op 37”, hoef nie eens ratios op diffs te gedoen het, al het ek dit gekoop en lê op rak.

Image

Die een 4.2 het masiewe turbo, selfs by 2 bar boost nog nie egt’s nie. Omtrent Nooit bo 400 pre turbo. Gewoontlik onder 250.

Rd28:
Ek het myne nou uitgesort. Krag is heel ok nou, baie meer as was, low down torque ook heel goed nou.
Al probleem is button clutch laat los soms op 2 bar boost.

M57:
Ek is besig met een in n safari bakkie met 37” op beatlocks
Llwellyn maak op sy kortgat patrol met m57 410kw en 1100nm. M57 is redelik maklik om krag mee te maak.

Image

Image


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by Reenen on Sat Aug 17, 2024 10:14 am, edited 2 times in total.

Reenen
Location: Berg
Been thanked: 8 times
Posts: 661
Joined: Wed May 30, 2018 6:15 pm

#81

Post by Reenen »

Die zd30’s is nice op gu stasiewaens, die td42’s is nice op gu bakkies.

Post Reply